Met zorg verpakt!

Volg hieronder de reis van je pakje die met zorg en liefde wordt ingepakt, er wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van gerecycleerd materiaal.

Veel gestelde vragen over je verzending.

Ik streef ernaar om elk pakje binnen de 2 werkdagen te kunnen meegeven met Bpost. Meestal staat de gemiddelde verwerkingstermijn op de productpagina. (boven de "add to cart" knop)

Bestellingen worden zoveel mogelijk in 1 keer verzonden. (Dit om extra kosten te vermijden én is ook beter voor het milieu.) Heb je iets snel nodig, laat het me dan gerust weten.

Bpost levert meestal de werkdag erna.

Indien er gekozen werd om via overschrijving te betalen, wordt de bestelling verzonden van zodra de betaling ontvangen werd.

De levering in België is gratis vanaf 40 euro, onder de 40 euro betaal je 6,95 euro verzendkosten.

Naar Nederland is de verzending vanaf 45 euro gratis, onder de 45 euro betaal je 8,95 euro verzendkosten.

Duitsland, Frankrijk en Luxemburg is de verzending vanaf 95 euro gratis, onder de 95 euro is de verzendkost 25 euro.

Verenigd Koninkrijk is de verzending 25 euro, gratis vanaf 95 euro aankoop.

Andere Europese landen die momenteel beschikbaar zijn, 25 euro.

Producten die je bij Ellen hebt aangekocht kan je enkel ruilen of retourneren indien de verpakking verzegeld en onbeschadigd is, en dit binnen de 14 dagen na ontvangst. Artikels die uit hun verpakking zijn gehaald, geen verzegeling hebben, hun labels verwijderd zijn en/of gebruikt zijn kunnen om hygiënische redenen nooit geruild of geretourneerd worden.

De retour kosten zijn voor de klant, dit is wettelijk verplicht, tenzij er een fout van onze kant is gemaakt. De artikels moeten netjes verpakt en met voldoende bescherming teruggestuurd worden. Zodat de volledige verpakking onbeschadigd blijft!

Een terugbetaling is mogelijk, we kunnen enkel het bedrag van het artikel terug betalen, niet de verzendkosten.

Kosten die we aanrekenen bij het retour zenden:
€7,75 incl. BTW voor de verzendkost die we gemaakt hebben aan Bpost.

€3 incl. BTW indien het pakje automatisch teruggestuurd werd door Bpost, dit zijn "back to sender" verzendkosten die ook wij moeten betalen.

Dit is puur onze kost aan Bpost, zonder uurloon van het inpakken van je bestelling, die we momenteel niet doorrekenen.

De reis van je pakje...

De reis van je pakje begint in mijn bureau waar ik in het magazijn gedeelte je bestelling “pick”,
alle orders worden ingescand om fouten te vermijden.

Bestelling wordt ingepakt.

Daarna worden de producten voor een 2e keer gecontroleerd en zorgvuldig en liefdevol ingepakt, dit gebeurd elke werkdag, ik steek er een aantal stalen bij en schrijf een briefje zodat het een leuke “unboxing” is wanneer jij je pakje ontvangt.

Oprechte DANKJEWEL!

Bij elke bestelling zit er een persoonlijk bedankingsbriefje. Dit omdat ik oprecht zooo dankbaar ben voor elke bestelling! Bij trouwe klanten probeer ik zoveel mogelijk gepersonaliseerde stalen bij te steken, zodat ze nieuwe producten kunnen uittesten, waarvan ik denk dat ze deze graag zullen gebruiken.

ophaling BPOST

Elke werkdag worden de bestellingen die klaarstaan verwerkt door Bpost. In de meeste gevallen leveren zij de volgende werkdag.

Zorg bij voorkeur dat het duidelijk is waar ze het pakje mogen zetten wanneer er niemand aanwezig is, zodat zij vlot kunnen leveren.

RECYCLE duurzaamheid en milieubewust.

Alles wat binnenkomt van verpakkingsmateriaal bij leveringen wordt zoveel mogelijk hergebruikt, zowel de vulling van je pakje, als de kartonnen doos. Kartonnen dozen die hergebruikt worden krijgen de sticker “RECYCLE-REUSE-PACKAGE”.